Look of the week


De proefwerkweek is nu dus eindelijk voorbij. Tijd om te feesten! Nadat ik me een bijna een week lang heb opgesloten om (een poging te doen om te) leren, is die stress nu eindelijk voorbij. Ik heb dus een week niets gepost, omdat ik het te druk had met leren. Overigens moet er gezegd worden dat ik nu inmiddels een heel seizoen van desperate housewives verder ben, maar dat terzijde. Nu nog even wachten op de (goede?) resultaten, maar ondertussen gaat het leven door. De decembermaand komt er weer aan, tijd van feestjes, gala's en borrels. Dus ook: Time to dress up! 
De look deze week komt van het schoenenmerk ALDO. Jaja er bestaat een gelijknamig schoenenmerk. Het merk komt oorspronkelijk uit Canada en zit nu in meer dan zeventig landen (helaas niet in Nederland). Je zou het kunnen vergelijken met de Sascha. Ze verkopen niet echt basics, maar wel hele trendy en outgoing schoenen. De look van deze week komt uit de Fall-Winter 2011 campagne en naast de vette schoenen vind ik de combinatie met het pak ook heel gaaf. Door de grote witte oppervlakken wordt de aandacht eigenlijk direct naar de schoenen en het strikje getrokken. Bovendien vind ik de hele rockabilly/jaren-60 look heel cool, ik ben er zelf laatste tijd een beetje mee aan het experimenteren. Zoiezo is de jaren 60 nog een blijvende trend, hoewel de polkadots een beetje wegtrekken, blijven de patronen en grote kleurvlakken erg in trek deze winter.