One month anniversary



Vandaag precies, is het een maand geleden dat ik mijn eerste bericht op deze blog postte. Het was bedoeld als experiment. Het leek me leuk iets met stijl te gaan doen en om mijn creativiteit en mijn passie voor mode te uitten dus ben ik hier maar mee begonnen. De eerste weken ging het goed. Toch naarmate school begon, bleek het wel moeilijk om het dagelijks posten vol te houden en om iedere keer de tijd te nemen om een leuk bericht te schrijven. Ik werd een beetje pessimistisch en zat eraan te denken met deze blog te stoppen wegens tijdgebrek. Ik heb namelijk een heel wild druk sociaal leven te onderhouden (NOT!). Nee maar serieus, naast school, sporten en vrienden heb je niet altijd maar de tijd om een blog te onderhouden. Na dit inzak moment ben ik uit de duisternis gekropen en heb ik voor mezelf besloten alleen nog maar een bericht te posten wanneer ik daar tijd voor en zin in heb.
Ik heb ongeveer 50 views op een dag, post ongeveer 3 keer per week een bericht, heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad (en wat positieve kritiek, altijd welkom!) en ik vind dit gewoon heel leuk om te doen. Wat mij betreft is het Experiment dus geslaagd en denk ik dat di het punt is waarop ik voor mezelf besluit om gewoon door te gaan met deze blog. Vanaf nu ben ik dus officieel blogger!